4 advent

hallojsan :)
Har presic kommit ut duschen, har varit och tränat med mamma. Vi körde mest kondition idag och lite styrka bara, men gud vad jobbigt det var att pringa på bandet, då springer jag hälldre ute. Det känns som om man inte får någon luft. Det är typ det jag hr gjort under dagen som har gått, ska snart ut på en lite prommis bort till mormor. Annars har jag inte några andra planer för dagen. Ska lägga in en bild på förra veckans outfits men bara på tre av dagarna har inte tagit kort på de andra två. Sen har jag också bilder på tre olika outfits som jag tog igår när jag hade det tråkigt. Så nu tycker jag att ni ska kommentera vilken outfit ni tycker bästa om av de tre sista :)

Veckans outfit 
 
       Onsdag                           Fredag                              Måndag

Outfit
Vilken tycker ni bäst om? (:

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker nog mest om den i mitten. Men du kan ju ha vilka kläder som helst och se bra ut=)<3

2008-12-23 @ 13:29:50
URL: http://blondisligan.blogg.se/
Postat av: Karru

Jag tror nog jag håller med Julia där. Men jag måste bara säga att den till höger var skit ball! Jag har fassnat lite för den .. (;



Puss på dig <3

2008-12-23 @ 15:36:38
URL: http://kajrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0