En dag kvar! :)

Helloj (:
Då var det bara en dag kvar nu då till julafton, gud va mysigt. Men jag tycker andå inte att det känns som jul, i alla fall inte när man kollar ut. Mysigt att det är sol men varför kan det inte komma lite snö till julen. Aja vad ska man göra. 
Idag har jag faktist inte gjort speciellt mycket, varit hemma och chillat lite, mamma och pappa har varit ute och handlat julklappar hela dagen så jag och syster var själva hemma. När pappa kom hem så skjussade han mig och syster till centrum för att vi skulle handla present till mamma, så vi gjorde det. Efter körde vi till min faster och hennes sambo;p haha, säger inte sådär ofta. Så vi fick våran pesent eftersom att vi inte ska vara med dem på julafton. Men vi måste ändå öppna dem i morgon (; Sedan åkte vi hem, åt lite mat. Sen bestämmde sig jag och mamma för att ta en prommis, så vi promenerade till min moster och kusinerna, lämnade över våra paket. Då  vi också fick våra. Sen hem igen!
Och nu sitter jag här och skriver, men ska nog sluta med det nu! Hare bra :)


peas and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0