Fredag

shululu :)
vet att jag inte har skrivit på hur länge som helst men har inte haft tid och när jag väl haft det så funkar bloggen inte. Veckan har inte varit så speciell, Måndags, var det plugg och var också ute och sprang kändes skönt.
Sedan under tisdagen var det skola och träning efter det, träningen gick bra, körde handvolt 1 ½ skruv, fast jag ställde mig inte ;p men det hoas ja jag gör så snart som möjligt. Övade till uppvisningen som är i morgon, som jag inte vill gå på igentligen, tycker det är lite rörigt med allt. Sen måste jag också plugga MASSOR, har hur mycket inlämningar och provn nästa vecka, så i helgen blir det plugg i alla fall på söndagen.


Onsdags var det plugg som vanligt, stanade kvar i skolan och jobbade, sedan gick jag och karro hem till henne, vi åt fattigare riddare, mycket gott :) sedan drog vi direkt til konfan, efter konfan var det då träning, så jag och karro fick cukla som dårar till träningen, cyklade självklart till fel hall först ;p Torsdagen, jag stannade kvar lite i skolan för att plugga hemkunskap som jag har lämnat in idag, sedan hem, gick en prommis med syster och mamma till mormor. Sedan hem och gjorde klart lite på hemkunskapen.

Idag fredag, skola till två idag. Hade SO på förmiddagen, några åttor skulle idag också gå till ungdomsmotagningen, där vi skulle sitta och prata i grupper, indelade i tjej och kill ;p hahah  sedan på eftermiddagen skulle vi jobba ea i en timme. Åkte hem direkt efter skolan, chillade lite innan träningen började. Gick piss på träningen idag, allt var helt snurrigt och så, hopas det blir bättre i morgon då.  Känns nu som om jag inte alls har lust med uppvisning.

Men nu ska jag hoppa i duschen, puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hatar att det är massor av plugg just nu, och så får vi betyg!

2008-12-05 @ 23:34:36
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0