julklappar, torsdag

hejsan :)
sa ju att jag skulle lägga in bilder på julklapparna jag fått, så då gör jag de nu. Måste skjunnda mig lite för jag behöver verkligen gå och läga mig ska upp vid typ sju i morgon. Men det är det värt ska till stan med bästus :) Okej så då lägger jag bara in dem så kan jag berätta om dagen i morgon!




                                                                 

1. Foundtion och mascara
2. Gossip Girl bok, engelsk
3. Paradisask, tjockis(a)
4 2 BH:ar, H&M
5. 2 par trosor, sisters
6. Spettstopp, gina
7. 1 200 kronor
8. Adidaströja
9. strumpbyxor
10. Klackskor, gladiatormodell

Kommentarer
Postat av: danni

jätte fina saker gullunge <3

2008-12-26 @ 19:00:13
URL: http://danielagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit fin adidas ju! ;o vet du varifrån den kommer ? (:

2008-12-27 @ 20:27:21
Postat av: Julia

Jätte fina saker. Speciellt skorna:P

2008-12-29 @ 20:31:33
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0