lördag :)

halloj alla kära bloggläsare :)
Vet att jag inte har skrivit på tusen år, men jag har inte orkat och inte haft tid till det. Har varit mycket i skolan och sedan också träning på det. Har kännt att jag har velat ta det lungt och så den tiden jag har haft över (; Så nutänkte jag att jag det var ett bra tillfälle att skriva. Som jag sa har dagarna från måndag till torsdag varit plugg dagar har inte gjort så mycket annt än att plugga.

I fredags var det julavslutning, guuud vad sköönt äntligen lov. Känns som om jag har jobbat med skolarbete i flera månader i sträck så det känns verkligen som att jag behöver det här lovet. Vi började klockan halv nio men slutade runt kvart över tio, så det var inte en lång dag. Men jag var super nervös, mina v'nner hade bestämmst att de skulle sjunga på julavslutningen, jag skulle va med i början men hopade av. Men i sista sekunden tänkte jag att fan jag ska vara med, så jag kom in i matsalen, men vi han aldig öva vilket gjorde saken ännu pirrigare. Men det gick jätte bra, jag gjorde inte bort mig(a) Sen efter vi slutade skolan hade jag och karro bestämmt avv vi skulle vara med varandra så vi drog först till centrum. För jag skulle köpa en present till min syster. Sedan gick vi hem till karro och lagade fattigariddare, mycket gott(a)  Sedan packade karro ihop sina saker för att hon skulle sova hos mig till lördan. När vi kom hem till mig så tog vi lite fina och speciella kort, tils simon och tobbe stod utanför mig. Haha sen rignde de och sa att vi skulle kolla ut så vi gjorde de. Då stog de mitt ute på grös plätten utanför och tog av sig tröjan och börjae att svinga med den i luften och böjade speringa runt. Jag och karro dog av garv, vi tänkte springa ner och ta deras kläder och springa in men vi han inte. Så istället drog vi oss till hallen för att säga Hej. Hade igentligen träning och övernattning, men vi ville inte gå. Så vi gjorde de, vi fick låna emilias skolkatalog, så vi hade lite kul med den ;p Sen drog vi oss hemmåt. Jag och karro satt uppe och pratade och grät lite också, men det kändes mycket bra efteråt. Sedan somnade vi vid två.

På lördags morgonen vaknade vi faktist vid typ 10, bra för att vara karro ;p Men vi hade bara lite chill dag idag, gjorde inte så mycket men det var också trevligt. När karro gick hem, började jag och mamma baka knäck och marsipan bollar, vilket var oligt. Mina marsipan bollar blev lätt snyggast. Sen har jag inte gjort så mycket mer, hoppas att jag kan lura ut mamma på en liten prommis senare, men nu ska jag sluta skriva ha det bra :)

 Jag vet visst är vi super heta !? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0