Lucia :)

Hejsan på er (:
vet att jag inte har skrivit på hela veckan typ, men som alltid har jag inte haft tid och inte orkat. Men det ska bli ändring på det nu, hoppas jag(a) Lucia idag, min pappa fyller år också, 36 han börjar bli gammal ;p
Veckan har annars varit bra, massa inlämningar och prov men det har gått bra. fick VG på mitt matteprov vilket jag tycker är skönt, tror jag kommer få det som slutbetyg :) Har haft inlämning i svenska, so och lite annat. Var jätte pinsamt på SOn eftersom jag glömmde bort vad Göran persson hette, så typ alla retade mig för det sen, men jag visste faktist att han hette det glömmde bort bara(a) Det ända jag har och göra nästa vecka är engelska sen är jag helt klar vilket är otroligt skönt, sen är det lov äntligen :)

Var inte på träningen igår, ville igentligen gå men viksjö hade luciatåg och det är ju bara en gång om året så då gick jag på det istället. Det var lite kronligt i början om jag skulle gå eller inte, eftersom karro också skulle med och så fanns det typ inga biljetter, men det var till den klockan sju. så det fanns igentligen. Menmen så karro och jag kom in i viksjöskolan av någon kille som hjälpte oss, så hon fick sin biljett. Jag hade redan en biljett som mammas vän hade fått tag på, eftersom hennes dotter skulle vara med och hon var jätte duktig tycker jag. Men hela luciatåget var hur grymt som helst, har aldrig sätt ett sånt bra luciatåg i hela mitt liv, så alla som var med ska vara riktigt stolta.

Idag har jag inte gjort så mycket, gick upp vid åtta sen åt frukost, sen så var mamma och jag ute och sprang en sväng, var skönt eftersom jag inte tränade igår. Sen cuklade vi till mormor och morfar för att baka pepparkakor, kusinerna var där också och hjälpte till. Var kul att träffa dem, gör inte det så ofta. Sedan cyklade vi hem, har inte gjort något sen dess. Kollade på filmen Stick it, tycker den är bra(a) Men nu ska jag sluta skriva, ha det bra :)

Peas and love  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0