måndag

shululu :)
Börjar faktist bli lite trött men tänkte att jag ändå kunde skriva ett litet inlägg inna jag drar mig till sängs. Har faktist gjort en hel del saker idag, först cuklade jag och mamma till gymmet idag igen ;p vi körde igenom hela kroppen med hård styrka sedan simmade vi i femton muniter, så det känns bra. Sedan cyklade vi hem, självklart när jag satt på tv så såg jag att Gossip Girl gick. en jag visste att det skulle visas men glömmd eatt spela in eftersom att jag inte såg början igår, så självklart kom jag dit jag redan hade sett, vilket var lite surt men aja. Hade riktigt tråkigt resten av dagen till typ hlv sju på kvällen då mamma undrade om vi skulle dra till stan, i början visste jag inte om jag hade lust men sen tänkta jag att jag inte hade något bättre för mig, så så blev det. Jag, mamma och syster cyklade till stationen och tog tåget till stan.

När vi kom till stan sågick vi först in på Åhlens bara för att kolla, sedan ville jag in på gina tricot eftersom Gia i jakan är så him la dålig, så vi gick in i på monki på vägen och hittade en jätte fin klänning. På gina hittade jag lite grejer som jag önskar mig i julklapp. Efter detgick vi in på pub för det var igentligen dit jag ville gå från början. Gick in på G-star för att kolla på jeans, och provade ett par jätte fina som jag önskar mig i födelsedagspresent, fyller år i januari ;p
Sedan stannade vi på ett fik och fikade lite, mycket mysigt. På väg hem på tåget så kom det och satt sig en gubbe som inte var speciellt trevlig så vi bytte vagn lite sådär smidigt, vilket såg lite kul ut, kan jag tänka mig(a) När vi kom hem så slog vi in lite julklappar och nu sitter jag här och berättar om min dag. Men nu ska jag sluta, hare bra!

Peas and Love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0