Måndag

Hejsan alla glada :)
Har presic varit ute och sprungit känns riktigt bra (: Idag är det då måndag, början på ett riktigt helveta om jag ska vara riktigt ärlig, men ändå är jag på jätte bra humör. Hela den här veckan är fylld med provn och inlämmningar, men jag tor nog att det ska gå bra, eller jag hoppas det i alla fall. Idag hade jag spanska som ni kanske vet vid det här laget, men i alla fall. Hade prov, det kändes ganska bra, själv tycker jag att spanska provet aldrig känns riktigt bra. I alla fall var dethär det sista provet för dne här terminen, så det känns bra :) Hade ea på eftermiddagen, jobbade med lite matte och engelska, engelskan känns riktigt bra, det är inte riktigt mitt vassaste ämne så det är därför jag är så glas att det går bra. Jobbar tillsammans med alle och linnea, vi kommer har bästa egnelska projektet har vi bestämmt (a) får ju hoppas att det blir så också. Kom hem senare idag pågrund av att folk tog mina grejer och sprang ifrån mig hela tiden, så jag blev lite lack där kan jag ju säga(a) till slut fick jag mina grejer men andå, men ni kan ju bara ta er i rumpan (:
Sen när jag kom hem så visade jag mamma de där skorna jag ville ha och om hon kunde fixa det där, ni vet när man ska beställa skorna från en hemsida. Skorna är nersatta till typ 240 kr och frakten kostar typ hundra, så jag vet inte om jag ska köpa dem. tycker ni att jag ska köpa dem i alla fall? :)
 
  Tycker ni jag ska köpa skorna? (:

Kommentarer
Postat av: Julia

Jooo, köp dom!! Helt underbara<3

2008-12-08 @ 20:26:21
URL: http://blondisligan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag vet, vistt är de fina? :)

2008-12-08 @ 20:35:47
Postat av: savannah

KÖÖÖPPP!!!!! ;)



2008-12-09 @ 18:26:32
Postat av: emmui

KÖP KÖP KÖP !

du kommer att vara finast i dem bella!

<333333333

2008-12-10 @ 21:07:52
URL: http://emelindaengholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0