Måndag

Men hejsan på er:)

Har precis klivit ur duschen, var ute och sprang idag har inte gjort det på mer än en vecka så det var skönt. Vet att jag inte har skrivit i bloggen på ett tag men har inte haft tid. Hade i alla fall super kul i fredags med tjejorna :)
Lördagen var inge speciell, stadade på morgonen, sedan fick jag och mamma skjuss till lidingö för att några gympa vänner tävlade, de km 12/25 vilket är skit bra, bra jobbat tjejer. Sedan åkte vi till ica handlade lite och sedan hem och käkade. Efter blev det en liten prommis, sedan kollade jag på film med familjen, What happens in Vegas den var riktigt bra tycker jag :) Söndag var det träning, kändes riktigt bra att få träna igen har inte gjort det på en vecka. 
Måndag idag då, har inte varit något speciellt, spanska på förmiddagen, ni vet själva vad jag tycker. Sedan hade vi hemkunskap idag istället för EA, så jag gjorde riktigt mycket i de idag, jobbade lite med det när jag kom hem så nu känns det bra, det ska vara inne på fredag (; men nu ska jag ta något att äta, hare bra :)

puss o kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0