nyårsafton

helloj på er :)
Idag var det nyårsafton då, det är ju trevligt. Vad ska alla göra ikväll då? Familjen ska i lla fall till grannen, de har två små barn, eller små och små, killen är sju eller åtta tror jag, och tjejen är fyra. Men jag är inte riktigt säker :p Så jag får väll leka med dem, hahah. Men men sånt är livet lixom, fast det gör mig faktist ingenting. Så vi ska till dem klockan sex, eller mamma och pappa ska för att dom ska hjälpa till med maten. Så jag tror att jag också går dit vid sex. Okej, men hur har dgen varit då, själv har jag inte gjort så mycket. Vaknade vid kvart över nio kanske så jag gick upp. Sen var det mest tv tittande, efter det gick jag på en prommenad i ungefär en timme och en halv timme om inte mer. Var super skönt, lite kallt i början men sen på slutet blev det riktigt fint prommenad väder. Sen har jag inte gjort någonting mer, men nu ska jag nog ta och vila lite och sen väntar jag på min vän karro som skulle ringa mig, men vet inte varför :p
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

 

Peas and love

Kommentarer
Postat av: emmui

gott nytt år bella ! :D <33333

2008-12-31 @ 16:58:18
URL: http://emelindaengholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0