shoppingdag, fredag

halloj alla glada :)
sitter här och slappar lite vid datan är ganska trött i kroppen om jag ska vara ärlig. Har varit i stan idag me bästus, vi åkte dit ungefär vid 10 tiden, skulle åkt vi halv tio men självklart så ska min kära vän komma lite sent. haha. Men det gick bra andå, så vi kom dit unt tjugo över tio istället. I början tyckte vi att det var lite med folk, men sedan när vi gick in på gina och weekday så ändrade vi oss, det var troligt mycket folk och otroliga köer men det gick bra ändå. På weekday köpte jag faktist ett par jeans på rean, brukar aldrig köpa kläder där men de här jeansen var riktigt snygga, karro köpte också ett par :p sedan gina där det var helt otroligt mycket folk så vi bytte tll en annan men det var lika mycket folk där om inte mer, där jag köpte en klänning, riktigt fin faktist. ska nog ha den på nyår med mina nya skor(a) bli det snyggt?!
Vi var också inne på Topshop där jag hittade en kjol och ett linne, det är lite annorlunda saker men jag gillar dem jätte mycket. Det är en lite annan stil, men jag tycker att topshop har lite annorlunda kläder men jag gillar det. Sedan var vi inne på MQ och kollade lite på rean, hittade ett linne ganska slapt som jag redan har fast den här var i blått. Hittade också en tröja till mamma som jag själv nog kommer använda(a') Sen fikade vi lite, bland allt shoppande vilket var skönt eftersom att jag inte han äta frukost så fick jag ta med mig två bananer. Sen åt jag och karro lunch med the family gjöthlén, haha hennes familj alltså :p det var jätte gott paste med oxfilé, mums.  sedan bar vi oss hemmåt, helt trötta men glada. Kom hem och åt lite mat, sedan var jag på en kort prommis med mamsen. Men nu tror jag att jag ska vara med min vän frida, så hare bra!

Kläderna
(klicka för större bild)

             

-Volang linne, topshop
-Klänning, Gina Tricot
-Blått "linne", MQ
-Kjol "vet att den är speciell", Topshop
-Jeans, weekday

Kommentarer
Postat av: Vera

Hejsan svejsan bella =P, vera från skolan här...

Fina julklappar du har fått!!!

2008-12-26 @ 23:30:27
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0