syster, lördag

Lördag var det då!
Han inte skriva något inlägg igår, men jag gjorde inte så mycket. Var ute och sprang på morgonen, sedan städade vi här hemma, mycket viktigt ;p Sedan åkte vi till intersport för att byta min systers adidas byxor och sen drog jag, mamma och pappa till centrum för att kolla lite. Tyckte inte att det fanns något kul i någon affär om jag ska vara ärlig. Sen åkte vi till en pizzeria och köpte hem mat. hade inte ätit poizza på jätte länge så det var gott. Sen hade jag jääätte tråkigt under eftermiddagen, vi körde lite guitar hero. men efter det gjorde jag ingenting. Jag fick en locktång i julklapp, vilket var dumt eftersom att jag har lockit hår ;p men jag plattar det när jag har utsläppt. Men jag prövade den på min syster som har jätte fint och långt hår. Sminkade henne och tog lite kort. Hon blev riktigt snygg, kommer bild nere. Det var typ min lördag.

       Här har ni två av många bilder :)


Peas and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0