Tisdag

Hellu :)
Jag vet att jag inte skrev något inlägg igår, men jag orkade inte. Fast jag hade all tid i värden att göra det, igår var det bara en slapp dag för mig, jag gjorde ingenting. Okej, det kan vara skönt ibland att bara chilla men tillslut blir det riktigt trist, vilket det blev för mig igår. Så på kvällen gick jag på en lång prommis med mamma, var skönt, men andå suuuper kallt. Vi var helt nerfrysta när vi kom hem, men tur var det att pappa hade satt på bastun(a) Det var min måndag.

Ja tisdag då, klockan är bara ett, men ska nog inte göra så mycket idag heller. Klockan tre ska jag möta mamma utanför simmhallen hör att vi ska träna, gud vad skulle jag göra utan träningen. Jag skulle bara sitta hemma typ :p men jag älskar verkligen att träna och nu har jag inte gymnastik heller, den börjar typ den 13 jan. Vilket jag tycker är super dåligt, men vad kan jag göra lixom. Men nu ska jag fprtsätta att ha tråkigt, hare bra :)

Måste bra lägga in den här bilden på min syster, älskar den


Peas and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0