tisdag

Hejsan alla glada :)
Tänkte lägga in ett litet inlägg om dagen, vet att jag inte gjorde det igår men jag orkade inte ;p Var inte något speciellt igår, var i skolan, hade spanska på morgonen ett av det roligaste spanska passen tro jag, men kanske var för att vi kollade på film, Hitta Nemo(a) Men det var i alla fall kul, sen hade jag Ea på eftermidagen, jobbade med engelskan, dbörjar ta sig nu vi är snart klara faktist ;p Sen på kvällen var jag ute och sprang, sen var det inget annat under måndagen, men det känndes som en bra dag.

Tisdagen då, jo vi hade Ea på förmiddagen som håller på i tre timmar, så jag, alle och linnea bestämmde oss för att cykla hem till mig och ta lite kort till Engelskan. Så det gjorde vi. Det gick bra vi hade våran skratt humor lite då och då, men vi fick faktist saker gjort. Ni undrar säkert varför vi tar kort till våran engelska uppgift men det är så att vi ska göra ett band och skriva assa olika saker om bandet och så, det är därför vi tar kort. Ska visa en bild nedanför. Sedan på eftermiddagen hade vi slöjd, jobbade med min jävla tomte som jag broderar, det går sååååå himla långsamt, vilket gör att det är mycket tråkigare. Men annars gick det bra, jag och jakob satt och var elaka mot savannah och tobbe, haha vilket var kul ;p Men nu måste jag bytaom ska på träning snart, hare bra :)



Peas and Love

Kommentarer
Postat av: emmui

shit va cool bild ! ser ut som nån bild till en tv serie eller nått ! :D

<3333333

2008-12-18 @ 15:42:06
URL: http://emelindaengholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0