torsdag

Helloj bloggläsare :)
Hur var eran julafton då? Min var i alla fall jätte bra, med good mat och riktigt fina presenter. Vet att jag skulle skriva ett inlägg igår men jag han inte, min syster fick guitar hero i julklapp så vi att uppe och spelade det en riktigt lång tid ungefär till halv ett. Min farmor, farfar och gammelfarmor gick ungefär vid halv tio på kvällen, men det var jätte kul att träffa dem har inte gjort det på ett tag. Brukar inte träffa dem så ofta heller, men nu gjorde vi det vilket var trevligt. I alla fall så å vi mat ungefär vid sex tiden, efter det började jag och marre öppna julklappar, ska lägga in en bild på dem sen så kan ni få se vad jag fick, men jag är i alla fall super nöjd med dem. Då marre fick guitar hero så vi fixade ihop det och sen körde vi typ hela tiden, fick 98% en gång, känner mig riktigt stolt ;p

Men idag då, jo jag hade tänkt å vara med min käraste vän karolin. Vi pratade lite igår på sms och bestämmde att vi skulle leka. (a) Igentlgen frågade hon om vi skulle åka till stan, men ingenting är typ öppet imorgon, så vi tar det på fredag istället, då ska vi shoppa loss. Men skriver lite senare, ska äta lite frulle  :) hare bra!



Peas and love

Kommentarer
Postat av: Karru

Jappi jappi ! :) På fredag får alla shoppare se upp, för jag och belli kommer buffla oss fram ! ;D yeeej ! :D



LÖV YAH <3

2008-12-25 @ 11:13:50
URL: http://kajrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0