Fredag

Sheeenare :)
Kom hem från skolan för en stund sedan, tänkte att ett litet inlägg i bloggen skulle sitte fint. Var i skolan iudag då, var hel okej lite som de brukar, förutom att jag har fått ett nytt smeknamn idag också, jippi.. Killarna eller snarare två killar nämner inga namn håller på att ge mig massa olika smeknamn, jätte roligt. Själv komemr jag inte på några tillom vilket suger ännu mera. Hade EA hela dagen, kan man säga så det var ju lite najs sådära. Sedan klockan två där åkte jag hem eller stannade lite och pratade med någa personer, vilket var lite trevligt sådära. Och nu sitter jag och skriver (:
Ska börja att packa snart jag hatar att packa jag glömmer ALLTID något vilket jag stör mig så mycket på, men nu ska jag inte göra det. Eller hoppas att jag inte gör det snarare. Ska åka på en liten "Weekend" med konformationen, vi ska vara där i en natt bara, kommer att åka idag vid typ fem och sedan kommer vi hem i morgon klockan ca halv sex. Vi ska kolla lite på film trro jag och sen ska vi tydligen gå ut i skogen på kvällen typ asså jag är mörkrädd aå jag kommer att dö typ, men ska försöka att klara mig. Seda äta lite middag och ha det mysigt. Kommer ju inte att hinna skriva några fler inlägg idag och inte i morgon heller kanske på kvällen. Men i morgon så har jag inga planer bara komma hem och ta det lungt. Skulle ha hjälpt till på JTC i morgon men jag hinner inte, skulle ha stått och sålt biljetter klockan fyra men har inte kommit hem då, lite tråkigt menmen. Ska börja att packa sart innan pappa ska skjutsa mig till kyskan, hare bra:)

puss o kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0