Fredag

Heellu :)
Äntligen fredag, har varit en jobbig vecka med inlämning av projekt och så men nu är det över.  Sitter och kollar lite på H&Ms och Ginatricots hemsida, har hittade lite grejer visar blid på två saker jag vill ha nedanför. På Gina kunde su också köpa 3 par trosor för 129 kr vilket  jag tycker är billigt. Dagen har i alla fall varit jätte bra, varit i skolan, ingen jobbig dag lämnade in projektet och läste litet, mycket trevligt. Efter skolan cyklade jag och syster hem i ovädret, det regnade som bara den vi såg inte kloka ut när vi kom hem. Efter vi hade torkat bakade vi kladdkakemuffins och stod och dansade i vardagsrummet, hahah hoppas att ingen såg oss ;p Sedan var det gympa time så jag cyklade till gymnastiken i regnet, hah typ 500 m, men det känns längre. Om jag ska vara ärlig så gick det piss för mig på träningen, några saker kanske gick bra men inte mycket. Jobbigt eftersom att vi ska tävla snart, men det ska nog gå bra (: I morgon är det träning igen en extra träning, hoppas det går bättre då. Vi sa bara träna fristående men det måste vara bra också, så hoppas på att det blir bra. Efter träning gick jag hem med mamma och syster, åt typ direkt när vi kom hem, var jätte god mat, pasta med kykling och någon sås, det är min nya älsklingsrätt den är super god(a) Gick sedan en kort liten prommis med mammsen och hundarna, var super skönt. Som ni vet älskar jag att gå på prommenad.
Och nu sitter jag här och skriver ett inlägg i bloggen, men ska sluta nu. Hare bra :)



Här är de två tröjorna som jag hittade när jag kollade runt lite på hemsidor, Den svarta är från Gina Tricot och den stickade polotröjan är från H&M. Tycker attd en svarta är lite mer som en jacka, kan ha den när våren kommer också då det blir lite varmare. Polotröjan har jag kollat på ett tag, har verkligen fastnat för den , ser så himla mysig ut, eller hur? (:

Men nu ska jag sluta skriva, puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0