helt död

hejsan :)
gud det känns som om det var jätte länge sen jag skrev men jag har varit borta. Har varit i örebro och tävlat, det gick väll sådär, vi kom inte till final vilket var mycket trist men vi hade skiiiiit kul i alla fall. Vi fick super bra poäng på både matta och hopp men på friståendet gick det piss, om vi hade fått 0,3 poäng till hade vi varit i final, menmen.  Men vi kom trea av alla 26 lagen på tubling, så vi är nöjda :) Skulle ha skrivit ett inlägg i fredags men jag han inte det, malin, jenny och Emelinda kom till våran skola och visade dem våran skola lite. Sen gick vi till centrum, sen gick bara jag och jenny och hämtade mickan. Och vi gick till skolan och hämtade packning, sen när de andra hade kommit tillbaka så gick jag, emelinda och malin till mig medans de andra åkte buss, lata människor! ;p sen skulle vi till ica och köpa godis och sen tillbaka och hämta packning, sedan var det dax att åka så det blev inget skrivande.
Helgen har i alla fal varit helt underbar, men det var ju med världens bästa tjejer och tränare så vad skulle den annars va. En av de bästaste händelsena var när våra tränare per, jonas och tobbe satte på sig hotpants och smikande sig. Och gick ut till killarna som stog i hallen utanför, asså jag tror inte att jag har garvat så mycket i hela mitt liv, jag säger bara att jag aldrig kommer glömma den här helgen. Orkar inte berätta hela det skulle bli en hel del men jag tycker suynd om er som inte var med, kan jag ju säga. Men nu ska jag sluta asså jag är super trött och på det så är jag super förkyld, min käre vän savannah har smittat mig, haha! så jag ska sova super tidit idag, vet inte om jag ska till skolan i morgon. 
men hare bra! 

puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0