karolinis besökar här på bloggishen :)

hellojsan ! <Det är kejrowlajni här :D
jag är hemma hos bellson och hjälper henne med utklädningskläder. fast mest sitter jag och tittar på när hon springer fram och tillbaka och slänger på sig ett och annatt färgsprakande klädesplagg. hon ser ut som en super hippie ! hahah, hon är skitsnygg ! (man blir som man umgås) nej, nu tror jag vi ska daska oss vidare hem till lilla mig. bellson har nämligen lovat att locka mig, eller mitt hår. och det kommer nog ta sin lilla tid. men har man lovat så har man. jag ska vara prinsessa förstår ni (a) vi får väl se hur det bli. men men, vi kommer ha gymt kul iaf.

sen vill jag barqa önska tuuuuusen pussar på min bästavän (: <3


peas, puss och kram / karro barro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0