Lördag

Heej allihoppa :)
Hur är det med er idag då? Har presic ätit lunch ska har varit och sprungit, var faktist boggare idag än var det brukade vara men skändes super bra efteråt. Ska bara slänga in ett kort inlägg ska ju a fristående träning idag, den börjar klockan ett. Hoppas att det går bra idag :) Vet inte vad jags ka göra senare idag, ska nog bara ta det lungt jag behöver det. Skulle ha gått på konfagrej men jag känenr att jag inte orkar och ska bara ta det chill idag (; 
Sitter och lyssnar på Katy Perry - Hot'n'cold,  jag verkligen älskar den låten, lysnar hela tidne på den ;p
Men ska nog dra till hallen nu, mickankom lite tidigare så jag ska göra hnne lite sällis :) hare bra

puss o kram  

Kommentarer
Postat av: Julia

Hot n cold är suuper bra,love it

2008-11-16 @ 12:35:51
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0