Lördag

Hej allihoppa :)
Tänkte att jag skulle lägga in ett inlägg, ska ut och springa snart vet inte riktigt hur lånt men minnst 5 km, men jag tror att det blir mer idag. Har inte sprungit så långt på ett tag så måste göra de nu. Eftersom att jag tränar gymnastik 4 gånger  veckan så blir det bara två gånger i veckan springning. Vilket är synd.
Idag i alla fall så ska vi inte till pappas kompis och äta middag, det hade kommit upp något hinder där, men får bli en annan gång, hoppas jag de har en dotter som är super söt har inte sätt henne på jätte länge men hon är i alla fall super gullig:) Men idag då, jo ska ut och springa göra mig klar och se ska jag cykla till bästis, bestämmde igår att vi skulle göra något men det blir inte så länge pågrund av att hennes kusiner skulle komma. Men hon har jobbat hela höstlovet så har inte haft tid att prata med henne och så, vi brukar annars prata massor men de har inte blivit så den här veckan. Så det ska bli jätte roligt att vara med henne idag:)
Men ska göra mig klar nu inför sprigningen, skriver nog ett inlägg ikväll också!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0