Måndag

Hellojsan :)
Sitter här och har -om jag ska vara ärlig, skit tråkigt. Sitter och pluggar lite hemkunskap, ni vet de där projektet som vi fick för några veckor sedan, det suger så himla hårt. I projektet ska vi flytta hemifrån och tro mig efter det här projektet kommer jag inte flytta hemifrån på en lång tid. Menmen nog pratat om att jag har tråkigt. Idag var det då måndag, började skolan med Spanska såklart, jippi, inte direkt bästa passet att börja dagen på men man får väll se det positivt. Vi kollade på ilm så det var inte så hemskt, förutom att jag inte fattade något ;p Men nu måste jag gå skriver snart igen om resten av dagen (;

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0