Måndag

Shululu :)
Har precis kommit hem, har varit i centrum med julia och kollat på nåot till begravningen, men hittade ingenting, (ska på begravning på onsdag, min morfars systers man har dött.) Annars har jag varit i skolan innan, första dagen efter höstlovet, asså jag har inegnting emot skolan igentligen men jag har ju häldre lov (; och sen när jag kom till skolan så självklart har jag spanska prov det första passet, jag menar jippi. Inte presic vad jag haed planerat och inte hade våran spanska lärare berättat de heller. Så övat hade jag ju inte..Men jag tycker faktist att det gick bättre än vad jag hade förväntat mig, så det är ju bra. Men aja nog om det.  Den här veckan och en vecka framöver har jag SO projekt, det verkar ganska jobbigt och lite svårt tycker jag men OS är inte riktigt min grej dorekt :P fats jag faktist har fått typ VG på två SO provn(a) Men det känns som om jag kan klara projektet, men jag vill ju helst ha VG :) Har fått tillbaka våran gammla lärare nu då Maria, tycker jätte mycket om henne hade Anki förut så det är komemr nog bli bättre.. 
Sedan efter gick jag till centrum då da, men ska gå på prommis nu om bara mamma kan sluta prata i telefonen (;

hare bra puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0