Måndagen

hejsan (:
Har inte bloggat på två dagar, men jag har inte haft tid. Han ju inte skriva något i går så jag ta månagen på morgonen och sedan berättar jag tisdagen på kvällen (: Igår var det då skola, det var väll helt okej. Hade först spanska men det är aldrig kul, fick faktist reda på mitt provresultat och jg är nöjd. Spanska är inte direkt mitt bästa ämne om man säger så. På eftrmiddagen hade vi då SO vi kollade på någon konstig fakta film, han som pratade gjorde i alla fall jätte roliga ljud. så filmen blev roligar. Efter skolan åkte jag hem och pluggade lite, vårat proejkt ska vara inne på fredag så jag måste bli klar till dess. Sedan åt jag lite mat och sedan ut på en liten springtur med mamma. var jätte skönt att springa har inte gjort det på ett tag så det kändes bra. Sedan sprang vi till hallen(gymnastikhallen), min syster tränade. så jag körde en skruv på trampolinen(a)  Sen körda jag lite styrka också så de var lite najs, i alla fall bra (; Sen gick jag hem och typ duschade och så sen läste jag i typ 1 och en halv timme, jag känner mig stolt. Jag säger bara ni måste läsa Millenium det är den bästa boken, helt klart. Men nu ska jag sluta skrover ett inlägg från dag på kvällen (:

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0