Onsdag

shuu (:
La inte in något inlägg igår heller, men min data lagga så jag kunde inte gå in på internet. Men jag skriver ett inlägg nu (: Igår var det inget speciellt, var först i skolan, hade slöjd. Gick inte så jätte bra jag och savannah skulle göra smörknivar, men lyckat säger jag. Vi sög verkligen på det och vi fattade inte vad vi gjorde heller, haha. Menmen. Efter skolan var det träning, vi övade på tävlingsvarven. Jag har inte tänkt på det men om ungefär en vecka så är det tävla jag är suuuper nervös, men det är så himla härlig känla när du väl står på golvet och ska köra :) Ja i alla fall träningen gick bra, både för mig och de andra :) "Vi ska äga golvet, elelr hur tjejer? (:" 
 Idag då, jo vi hade EA (egetarbete) hela dagen, det var super naajs. Det kan bli lite tröttsamt ibland men idag var det riktigt kul, på förmiddagen var det bara jag, Julia och Carro vi hade skit kul (: Och sedan på eftermiddag kom Alle till oss också hon hade varit hmma och jobbat på förmiddan. Nu känns det faktiskt riktigt bra i projektet har pratat med stefan och så, så det känns bra (: Har bara lite kvar nu. efter skolan är det konformation klockan 17.00 så innan var jag med karro eftersom att vi slutar klockan tre. Konformationen var helt okej det var någon guibbe från ett annat land där och han pratade bara engelska, vilket jag SUGER på! (; Aja sen cyklade jag och karro till träningen efter, vi hade en liten pratstund och så, så det sluade med att vi kom grinande till gympan, Men vill bara säga att "jag älskar dig bästis och du kan alltid prata med mig okej?" (: Sedan mådde vi bra och slutade gråta ;p men nu ska jag hoppa i duschen om jag ska hinna kolla på Tv :) Ha det bra (:

puss o kram 

Kommentarer
Postat av: Karru

tack sötnos, jag älskar dig också ! <3 :D

2008-11-15 @ 10:54:57
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0