onsdag

halloj (:
har inte blivit mycket skrivande nu, men jag har verkligen inte haft tid. Igår hade jag träning och sedan gick jag hem åt och duschade. Då klvokan blev 21.00 så då var det TV time ;p Men jag skriver om hur dagen har sätt ut idag. Var en riktig trevlig dag, hade hemkunskap så det var inget skolarbete mycket skönt. Vi cyklade till hemkunskapen och jag med alle där bak, hon hade ingen cykel, men det var lugnt. Hemkunskapen var i engelskaskolan så det var inte så långt. När vi kom dit så pratade ju sussi självklart ett tag och sedan fick fi börja med matlagnngen, vi skulle göra en potatis och purjoläkssoppa, nybakat bröd och pannkakor. Jag gillar inte soppa speciellt mycket men den här var faktist rikrigt god. Hon hade delat in oss i grupper men jag blev super nöjd med min var med alle och carolina, vi var bärst hah(a) Nej men vi arbetade bra tillsammans. Efter hemkunskapen var jag med karro sedan konformation. Och sedan efter det träning. Men nu måste jag pysa ha det bra:)

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Julia

Du hade i alla fall en bra grupp, min grupp sög!! Såg du mitt fian lilla utbrott:D

2008-11-20 @ 21:06:12
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0