Onsdag

Hej på er (:
Som ni vet så skrev jag i förra inlägget att jag skulle på begravning idag, min morfars systers man har dött. Asså gud vad jag grät det var jätte jobbigt. Jag gick från skolan vid lunch idag för att jag skulle åka dit, begravningen var i uppsala så det tog ca en timme. När vi kom dit så stog vi utanför kyrkan och många andra stod också och väntade. Sen kom min morfars syster Siv(frun) dit, asså jag började gråta på en gång, kunde inte hålla mig eftersom hon också grät, asså det var hemst.I kyrkan grät jag ännu mer, typ hela tiden när prästen pratade och allt. och när man skulle lägga en ros på kistan asså gudvad jag grät. Jag håller typ på att gråta när jag skriver det här, så nu pratar vi inte mer om de. Men jag vill i alla fall säga, VILA I FRID NISSE ! 

Annars har min dag varit bra förutom begravningen, hae föreläsning innan lunchen. Det var rolig, men det brukar stefans pass vara (; Ja annrs har ju inte gjort något. Men ska träna snart idag har vi en extra halv timme, men ska ära nu.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0