ooooont

Heej igen :)
Har virt på träning nu och ska snart äta. Det gick riktigt bra på friståendet idag, tror i kommer få bra poäng på det. Efter friståendet fick vi köra tumbling om vi ville, fast det var bara jag, malin och emelinda som ville köra hah. Men det var kul. Gick inte så jätte bra om jag ska vara ärlig, frammåt gick bra men bakåt piss. Jag vet inte varför det går så dåligt bakåt nu, jag måste verkligen skärpa mig, imorgon ska jag ta nya tag och då ska det gå bra (: ´har jag bestämmt nu, haha. På ett bakåt varv så gjorde jag illa foten också det ilar jätte mycket nu men hoppas att det går över, men nu ska jag äta. Hare bra :)


puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0