sjuuukling

baaajs, är sjuk, så jag har varit hemma idag. Vilket suger, jag hatar att vara sjuk. Har suttit inne oh myst lite och kollat på tv. Har kollat ut ibland det är så himla fint med snö, måste ut och ta lite kort någon dag så att inte snön försvinner, det är ju hur mycket snö som helst. Ska kolla med mn bästavän om vi kan gå ut och ta lite fina kort, hon ät bädt på de(a) 
Min dag har i alla fall varit super tråkig, har bara varit inne och inte gjort någonting, har puggat lite svenska och SO men inget mer. JUSTE! det är ju typ bara e månad kvar till julafton, mycket najs :) men jag vet inte äns ad jag vill ha i julklapp, förutom en adidas tröja, men jag vet att mormor har köpt den tiill mig, hah(a) men nu ska jag sluta skriva och snyta mig, haha. hare bra!

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0