Söndagen

Hej på er :)
förlåt att jag inte har skrivit något inlägg idag men har inte hunnit. Har presic slutat att titta på Gossip Girl, helt seriöst men det är absolut den bästa serien jag verkligen ääälskar den :)
Dagen har ialla fall varit super, var först på gudstjänst och tro mig det är inte frivilligt, måste gå på tolv stycken innan maj för då är det slutet på konformationen. Efter det var jag med karro med varandra, bara innan gympan sådära eftersom att vi inte var med varandra går , så det var lite najs sådär :) Sedan hade vi träning efter och gick faktist ganska bra idag tränade på tävlingsvarven, körde bara tumbling typ, men det känndes bra.  Efter träning var jag väldigt sur på ledarna och så orkar inte ta upp varför men aja. sedan åt jag lite middag det var något nytt som mamma gjorde var faktist jätte gott, efter de gick jag på en liten prommis med mamma, måste bara säga att jag ÄLSKAR prommenader :)  Och sedan efter det blev det Gossip Girl. Ska sluta skriva nu så, hare bra :)

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0