Tisdag

Helloj allihoppa :)
Sitter här och skriver lite i bloggen och kollar lite på Vänner. Kom hem från skolan för en stund sedan, det var en helt okej skoldag, har kommit igång med projektet och sådär så det känns jätte bra. Har inte kommit så jätte långt men har skrivit en liten bit i projektet. Vi ska skriv om minst två händelser i Sveriges historia och som har påvärkat Sverige nu idag. hah, ni tycker säkert att det låter super lätt, men det tycker inte jag :p Men men , sedan hade vi slöjd på eftermiddagen, vilket sög. Jag fick träslöjd och jag suger på de, jag suger på syslöjd också men andå. Jag visste ibörjan inte vad jag skulle välja så då fick jag träslöjd, vilket savannah också fick. Så det var ju mycket bättre, ingen av oss visste vad vi skulel göra men det fick bli en smörkniv för det tar inge lång tid. Men vi var inte riktigt så bra på att skissa smörknivar så vi typ dog av garv hela tiden, så slöjden var andå rolig när jag tänker efter (;
men ska kolla på tv nu, måste äta något också ska på trning klockan fem. Men hare bra!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0