Torsdag

tjeenare :)
Ska snart gå på prommis med mamma, men tänkte att jag skulle skriva ett inlägg först. Dagen har varit mycket lungn idag, har bara haft ea hela dagen, förutom en timme idrott i slutet av dagen. Undr ean jobbade jag med SO projektet, det gick riktigt bra är klar nu, ska bara fin slipa lite i morgon och sen ska det vara inlämmnat klockan 12.00.
Sen hade vi idrott, vi körde först någon konstig boll sport som alla killar ville köra, det sög kan jag ju säga. Sen skulle vi köra när man ska ta flaggan från de andra lagen vilket också sög, haha. Men serisöt det är bara killarna som bestämmer vad vi ska göra på idrott våran lärare lyssnar aldrig på tjejerna, så han kan ta sig i rumpan ;p memen nog om det. Annars har jag inte gjort så mcket idag, har bara varit hemma efter skolan och chillat lite. men nu ska jag sluta skriva.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0