torsdag

Hellojsan :)
Sitter och kollar på one tree hill, jag älskar den serien, vet ju vad som kommer hända men har ändå glömmt lite men vill kolla i alla fall. Jag måste packa idag också, ska ju tävla i helgen åker i morgon till ÖREBRO!:)med de bästaste tjejerna.
Så det måste bli packning idag, hoppas mamma har fått packlistan av isa. Annars blir det problem. Men nog om de. Dagen har varit helt okej idag, hade svenska på morgonen. Det var väll inte speciellt kul om jag ska säga så, men det finns värre ämnen. Fick red apå rsultatet för våra uppgifter, är väll inte jätte nöjd men det får väll funka. 
Efter svenska hade vi EA, jobbade med matten, svenska och lite glosor i spanskan. Efter EAn hade vi idrott, vi körde vollyboll, eller som jag och alle sa bollyvoll, haha. Vi har lite speciell humor jag vet. Det var fakrist riktigt kul men vi tjejer fick inte direkt in något spel utan bollen flög typ bara över till ena sidan om äns det. Men killarna var ju inte mycket bättre om jag ska säga så. Men vi tjejer är inte lika seriösa i spelet som de är. Sen har jag inte gjort så mycket annat idag. Men ska kolla in packlistan nu min mamma gav den till mig, hare bra

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0