torsdag :)

hellojsan (:
sitter här och tjockar mig lite med en allon paj(a) har varit i kista med mamma och pappa. berättar mer snart ska först berätta lite om gårdagen eftersom att det inte blev något igår. Hände inte något speciellt igentligen, först lite skola och sen var jag i centrum med karro, sen drog vi hem till henne. Hade konfa senare så det bar av klockan kvart i sex från karro. Blev ingen träning pågrund av konfan. Sen kom jag hem och åt, sen så kom det upp en grej och llt blev typ helt fel. men jag orkar inte ta upp det men vi har i alla fall rätt ut det idag, vilket är skönt.
Men idag då, har faktist varit en riktigt bra dag idag, var örst i skolan började med lite svenska, tror nog att det var det bästa svenska passet idag på hela terminen, men vi har ju fått tillbaka maria nu. Sen hade vi EA, fick tillbaka mina labbraporter, jag fick VG på båda känns bra :) Sen hade vi idrott var ju hemma två dagar från skolan i veckan pågrund av att jag var sjuk så jag hoppade gympan idag. Sen gick jag till centrum med mamma hon skulle kolla om hon skulle shoppa lite, men hon hittade ingenting så vi bestämmde att vi skulle åka till kista sen efter maten. Så vi åkte dit, kollade i lite affärer, jag är jätte stolt för jag fick ett par UGGs :D sen fick jag ett par gjörnborg trosor också som var jätte fina (: Mina föräldrar var riktigt snälla idag, undra vad som hände ;p skoja bara, nej men mamma hade sakt att jag inte skulle få ett ar dyra skor eftersom jag redan fått ett par, men andå ffick jag ett par uggs :) så jag är jätte glad, men nu ska jag gå!

puss o kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0