torsdag

shuu :)
Sitter är och lyssnar på låten: Beyonce - If i were a boy den är sååå himla bra, jag har verkligen fastnat för den låten. Men i alla fall mormor och morfar gick nyss, de åt middag och fikade lite hos oss idag. Innan jag kom hem var jag i centrum med julia och steff mycket trevligt :) Köpte en mascara hoppas den är bra den verkade bra och var billig (a) nej men jag tänkte köpa en annan men jag tänkte prova dethär märket så får jag köpa den andra sen. Skulle köpa "mitt" puder också men jag visste inte vilket det var, hah. men asså det fanns inte där det skulle finnas, så jag och mamma ska gå till centrum någon gång ;p Sen köpte steff en klocka som jag också vill köpa men jag visste inte om jag ville men nu trro ja jag vill, haha. Dagen har varit bra, hade våran första hemkunskap pass idag, men det gick bra, vi ska göra "flytta hemifrån"  projektet, som ska vara inne vecka 49 ;o men det ska nog gå bra. Vi hade idrott också men jag kunnde inte vara med pågrund av mitt ben, vi körde det där testet men jag skulel få göra det senare, så det blir bra. 
Men ska duscha nu, hare gött :)

puss o kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0