träning

Helloj
har varit ute och sprungit nu, det var ett underbart väder att springa i idag men min kropp var inte lika pigg på de som jag själv var, vilket var trist. Först började mitt ben göra ont, men gick över och sen började mina vader att krampa. Men det var nog för att vi gjorde 300 tåhäv igår på träningen ;o det var super jobbigt, så det blev ju inte bättre av att jag sprang. Min kropp börjar nog att lägga av djag tror den tycker att jag tränar lite väl mycket men jag älskar att träna, jag måste röra på mig annars blir jag helt konstig ;p  Min mamma tycker att jag ska ta en liten vila efter tävlingen om tre veckor, men det vill jag inte men jag trro att min kropp skulle behöva det (; aja nog med det.
Ringde karro för några minuter sen men nu verkar det som att hon är ute och springer, hah så jag vet inte om vi hinner vara med varandra idag :P hennes kusiner skulle komma sen och så. Men vi får se :)
Men ska duscha nu hare bra.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har jättemycket träningsvärk! :( hehe ;P <3<3

2008-11-02 @ 18:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0