den riktiga tisdagen

helloj på er:)

sitter här och äter lite yogurt och så. Klämmer in ett litet inlägg kollar på  Desperat Housewives. Älskar serien :)
Idag så blev planerna lite annorlunda än va jag tänkte mig, istället åkte jag till stan med min syster och mormor, hah (;
men det var jätte trevligt, köpte inget men min syster köpte ett par jeans. Efter vi gått i stan ett tag åt vi pizza på pizzahut, och efter det åkte vi hem igen. Jag hade lagt unnan de där skorna och så hämtade jag dem efter stan. Sen när jag kom hem skulle min pappa spreja dem med impregneringssprej( eller va de nu hette). Då jag kom hem från min träning så visade det sig att de tydligen inte skulle bli sprejade med sånt och det var helt förstörda, men jag hoppas verkligen att vi kan byta dem. Så det är bara hoppas på det bästa:)
men nu ska jag kolla TV tror pausen är slut snart:)

Godnatt :) 

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar oxå Desperate Housewives!

2008-10-28 @ 21:56:11
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0