Fredags morgon

Godmorgon :)
Sitter här och dricker varmt vatten med honung, det låter inte gott men det är det faktist. Hade lite ont i halsen när jag vaktnade så tänkte att jag skulle dricka lite sånt. Vaknade halv åtta idag och ville inte somna om för då kanske jag skulle sova ett tag och det ville jag inte, hah. Så jag gick upp och satte på TVn, kollade lite på "Days of our lives". Tycker faktist att serien är bra men jag hänger inte med den över huvud taget.
Men vad ska alla göra idag då? (: Jag ska i alla fall bara vara hemma och ta det lungt och sen klockan 17.00 så är det träing, känner mig jätte taggat för att träna :)
Men ska dricka klart mitt vatten med honung :) puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0