tidig morgon

shenare :)

sitter här vid datan och tittar lite på TV, hah fast det är inge bra program vid den här tiden. så jag tänkte att jag skulle skriva lite i min lila blogg. Tänkte att jag snart skulle äta lite frulle men jag har ingen aning om vad jag ska äta?! 
Har suttit här sedan klocka tio i åtta, men det har varit riktigt mysigt :)

Vet inte riktigt hur min dag ser ut idagm skulle ha gått på bio med julia men det blev inte så nu tror jag, vilket var lite synd men vi får göra om det någon annan dag :)
Kanske måste till centrum och köpa present hon fyller ju år  morgon, har ingen anning om vad jag ska köpa, några förslag?!

aja ska ta något att äta, puss o kram!




Bild: Julia och Jag i sommras

Kommentarer
Postat av: Julia

Bella du är bäst! Älskade den dagen:)

2008-10-29 @ 18:35:00
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0