Tisdagens planer!

Hej igen:)

Inläggen kom väldigt när varandra, men tänkte bara skriva lite hur dagen ser ut idag.
Var i centrum med min vän julia igår, hittade ett par jätte fina skor(a) men som jag tyckte att min mamma skulle betala, så hon sa att jag skulel köpa dem och att jag fick pengar sen, men jag trodde att jag inte hade tillräckligt med pengar så jag la unnan dem tills idag. (så visade det sig att jag hade pengar igår i alla fall, men aja) Så idag ska jag ta en svängis till centrum och köpa dem. Efter de inte så mycket kanske läsa lite i min braiga bok, om jag får lust.
Klockan 17.00-19.30 är det ju då träning så jag ska gå på den, vi ska tävla om typ tre veckor :s så får hoppas att vi tävlar på tävlingsvarven och inte massa andra saker (;  Men kanske skriver senare, kramisar!



 
en lite gammal bild, jag och några gympavänner hade pankakstårte kalas :)

Kommentarer
Postat av: emmui

haha ja ser ut som ett mongo barn haha

älskar er :)<3

2008-11-04 @ 09:38:56
URL: http://emelindaengholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0