18.21

Har ätit middag och sitter nu här i vardagsrummet och äter lite godis(a) Ja det första jag har gjort idag var att springa, jag och mamma sprang 5 kilometer. Kändes riktigt bra, vilket var jätteskönt. Men det bästa var att jag inte fick ont i foten, så imorgon är det träning som gäller. Sen gjorde jag mig klar, satte mig och kollade på någon film som gick på tv. Sen när vi skulle ut på prommis gick jag förbi karro och stannade där. Tills vi bestämmdes oss för att vi skulleut på prommenad vi med. Vi gick och pratade och lade oss ute på gräsmattan. Sen så som bara karro kan göra kom hon på att hon inte ätit något sen fruksot. Såhon gick hem till sig och åt lunch, medans jag gick hem och åt middag, haha. Så sa vi att vi skulle höras och kanske träffas senare och sen skulle adam och simon också komma om de nu vill de. Nej nu ska jag sluta, ha en bra kväll!

PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

Svar: Jaaaa! Det var Vanessa Hudgens men det var några som var före dig att gissa rätt... sorry :/ hihi <3333 :D

2009-04-19 @ 17:25:06
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0