19.58

Hejsan! Sitter här och mufflar i mig godis, påskägget är ju lixom inte slut. Så vad ska man göra åt saken, påsken är faktiskt inte slut fören imorgon. Så det är idag man får äta, sen måste jag verkligen sluta äta godis, bara på lördagar ;p Man måste ju se snygg ut till sommaren ju.
Ja min dag började med en spring runda, fem kilometer. Det gick faktiskt inte alls speciellt bra, kändes riktigt jobbigt, vilket det inte brukar göra. Men nu ska jag springa minst två gånger i veckan, så jag får in det här. Sen efter sprigningen gjorde vi oss klara och drog till centrum. Vi skulle köpa present till lilla bebisen som vi skulle till, hon fick två bodys(ursäkta stavningen och ett bar byxor, jättegulligt. Precis som hon var, guuuud vad söt. Verkligen pytteliten var hon, vägde ju ingenting, när man höll henne var det som att hålla luft ju. Ja hon var uber söt iallafall. Sen efter det fick jag skjuts hem till karro, så vi gick hem till mig för att jag skulle äta. Sen gick vi ut igen och bara pratade en massa. Jättetrevligt var det, nej nu ska jag gå, ha det bra! 


tagen och redigerad av mig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

vilket program redigerar du dina bilder i ? (: <3

2009-04-16 @ 07:33:05
URL: http://trivs.blogg.se/
Postat av: bella

Något som redan finns i datorn, vet faktiskt inte vad det heter ;p <3

2009-04-16 @ 21:03:52
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0