!

Har du blandat mediciner med alkohol? nop, dricker inte (;
Vilken färg har din mobil? svart och rosa
Gillar du att läsa? ja, älskar deckare
Har du något husdjur? två hundar, kida och nova :)
Äger du ett par rosa string? nop, hotpants är skönare, haha
Har du någon hemlig dröm? nej inte vad jag kan komma på
Isåfall, vad? ..
Favorit godis? choklad slår ju allt
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Framför eller bakom kameran? jag säger nog bakom på den frågan
Tycker du om kanelbullar? ja, vem gör inte de ;p
När fyller du år? 31 januari
Vilken färg är det på dina väggar? lite ljusblå.. jag vet inte vad det är för färg faktiskt
Spelar du något dataspel? nej, absolut inte min grej
Hur gammal är du? 15 vare va.. känns som om jag fortfarande är tretton.
Favoritfärg? tycker om alla färger men nu tror jag att det är, korall
Går du på någon spor? Gymnastik och springer :)
Vilken färg har du på dina sockor just nu? inga alls
Vad sa du senast? "jag kollar på en blogg"
Favoritmat? rådjurssadel med potatis och sås(a)
Vilken bok håller du på med att läsa just nu? sjöljungfrun, en otroligt bra deckare.
Hur mycket shoppar du för varje månad? olika, men nu skulle det verkligen behövas(;
Har du en egen digitalkamera? nop, en systemkamera
Vad ser du utanför ditt fönster? mörker och skog.
Vad har du på dina väggar? brydnadaskor, tavla, lite små grejer
Har du många bilder på din data? föör många, orkar aldrig rensa
Vem ringde dig senast? karro
Vad står det i ditt 48:onde sms? "Hej :) vad gör du då? <33"
Och vem är det ifrån? från kungen, hah simon
Har du körkort? nej, men vi hoppas på ett
Vad åt du senast? fil och musli med vindruvor
Gillar du skolan? ja, mer än vad man kanske ska ;p
Vilken var den senaste låten du lyssnade på? "hurtful, med erik hassle"
Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? guldhalsband från när jag döptes.
Om jag säger va, så säger du...? va, vad menar du?
Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? google, hah(a)
Längtar du till något? Ja
Om ja, till vadå? till gymnastik tävlingarna, sommarlovet
Vem pratade du senast med på msn? millpill (emilia)
Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? mitt skrivbord
Gillar du att bada? ja, sådär
Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? kan hända,
Har du någon dricka nära dig just nu? ingenting
Vad ska du göra idag? dagen är slut, så sova
Hur svarar du i hemtelefonen? "Izabella!".
Hur svarar du i mobiltelefonen? bror på vem det är som ringer, "halloj!, ibland"
Ringer du mycket? nej inte speciellt
Från mobil? nop, inte då heller
Vem ringde du senast? karro
Hur många timmars sömn inatt? 9 kanske
Sover du ensam? oftast, har ingen annan att sova med :p
Vad ser du fram emot? att börja skolan, träffa vännerna
Vad vill du ha just nu? massa kläder och pengar(a)
Vem hånar du? ingen
Vem saknar du mest? julia
Vem vill du helst slippa? det skulle du vilja veta..
Vem stör du dig på? alla jobbiga och störiga människor
Vem vill du sova bredvid inatt? någon trevlig (;
Vilken buss åker du oftast? åker aldrig typ, går eller cyklar (;
Vilken årstid är det nu? härlig vår!
Är du polare med grannarna? inte direkt, men vi känner dem.
Var är dina syskon just nu? sitter i soffan och väntar på att jag ska komma ner.
Vilken tid gick du upp imorse? ungefär vid halv åtta
Vad gjorde du kl 2 inatt? SOV!
Vad är det första du gjorde på morgonen? gick ner och gjorde frukost
Vad ska du göra efter det här? kolla på film
Gillar du sånna här test? helt okej, om man har tråkigt


(snodde den av karro)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0