landet

Godkväll! Ni sitter jag här i sängen och pratar lite med syster & mamma. Själv är jag mobbad, alltid för att jag är blond. Haha, men det får man ju höra lite då och då. Börjar lixom bli en vana nu. Vi drog till landet vid fem, precis som jag gissade på. Innan landet packade jag, ungefär efter Malinoch Emilia gick hem, runt kvart över ett typ. Sen när jag hade packat klart var det dax för städning. När vi kom till landet så satt vi oss vid bordet på en gång och åt. Sen efter maten var det dax för kort spel, chicago. Ja det är ungefär det vi har gjort under kvällen. Nu ska jag läsa lite SO, eftersom att det är prov veck 17. Sen ska jag hoppa i säng, är jättetrött. Godnatt!

Gillar den här bilden, så det fick bli den i inlägget idag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte vara lite slug och ge ett tips om en nylanserad gratis-sida. Alla vet väl redan om gratisbio, gratiskläder , gratismakeup, gratismode osv som det reklameras om lite överallt. På Freestreet är det samma koncept, fast det går mycket snabbare att samla ihop poäng. Poängen byter man sedan mot presentkort på något av 60 ställen.



Ifall man blir medlem nu sålänge sidan knappt har några medlemmar så går det mycket lättare för dig att få flera presentkort.

klicka här: http://www.freestreet.se/?r=1721 så kommer du till sidan nu!

2009-04-09 @ 21:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0