Långfredag, 10 april

Hejsan!
Har precis kommit upp ur sängen, jag har haft ont i huvudet typ hela dagen. Så jag gick och vilade lite, har också läst ca 50 sidor i min bok, den är super bra. Idag vaknade jag runt halv åtta, gick upp och åt frukost med mormor och morfar. Sen vid kvart över nio gick jag och mamma runt sjön, alltså en mil. Jätteskönt, var inte så jättevarmt men när solen låg på var det skönt. Sen när vi kom hem satt vi oss och spelade kort, jag förlorade typ som vanligt. Men man brukar ju säga att om man har otur i spel har man tur i kärlek, vilket inte alls stämmer men aja. Sen åt vi lunch, grillade korv var mysigt men lite kallt var det när det blåste. Sen gick vi på en lite kortis med hundarna och sen så började jag läsa. Nu håller folken på att laga mat här, så jag ska sluta. Ha en bra dag!


Bild: Syster och jag har tagit kortet och redigerat

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0