lördag

Hejsan på er!
Jag tänkte att jag ändå måste skriva ett enlägg idag, men det blir inte långt. Igår, hade jag so prov i skolan då da. Det gick nog bra, jag hoppas verkligen att jag får vg men sånt händer ju inte alltid, tyvär. Sen var det jätteäcklig mat i skolan, så jag, karro och alle drog till centrum och åt mat där. Lämnade också tillbaka min jeanskjol, som jag inte riktigt hillade. Efter skolan var jag med karro innan träningen, sen kom vi lite försent, haha(a) men sånthänder lixom ibland. Sen bestämmde vi att karro skulle sova hos mig. Så vi gick på en prommis runt halv tio, tror alla i hela viksjö hörde oss. Sen gick vi och lade oss ganska tidigt, eftersom att det var täcling dagen efter.

Så idag var det alltså tävling, jag och karro gick upp halv sju. Jag var faktiskt trött, vilket jag inte brukar vara. Sen kom vi till hallen klockan kvart i åtta typ, sen blev jag sminkad och så direkt. Sen började väl träningen vid elva ungefär. På förträningen gick det väl inte speciellt bra, så det var lite nervöst. Men det gick ju jättebra, vi VANN JU! :D  herregud, det trodde jag verkligen inte. Sen stannade vi kvar och pratade lite om uppvisningen som är i morgon. Ja fullt upp med gympa den här helgen. Nu ska jag sova, jättetrött!

(bild kommer imorgon)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Alle

Grattis!!

2009-04-26 @ 15:05:57
Postat av: malin

Vi är bäst! :D <333

2009-04-26 @ 19:28:59
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0