lördag

Godmorgon! Har varit uppe ett tag, men jag orkade inte skriva något. Så jag bestämmde mig för att göra det nu, har kollat lite på tv, har också varit inne och kollat lite. Ät jättesugen på att shoppa har hittat massa fina saker som jag verkligen vill ha i garderoben. Sen måste man ju ha pengar också, haha. Får pengar på måndag, då kanske jag slår till. Önskar verkligen att jag hade något jobb, så jag kunde käna lite pengar, men man måste vara 16 på de flesta. Just där är problemet, är ju lixom femton. Jaja, får göra det bästa av situationen, bara le och se glad ut lixom. Sen har jag tänkt att sälja lite grejer, som jag typ aldrig använder. Kanske lägger ut dem på bloggen. Ja, idag har jag ingenting planerat iallafall, tänkte att jag skulle pröva springa med foten idag. Har gått mycket och det är bra typ, vilket är jätteskönt.  Nu ska jag äta frulle, ha det bra!


Den här väskan ska jag iallafall köpa, fin va? :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: S

super cute!<33

2009-04-18 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0