Lördagen, 4 april

Ja idag har det varit ett underbart väder, gud vad härligt. Bästa vårdagen hittils enligt mig. Först drog jag och mamma till ica och handlade lite. Sen cyklade vi hem, jag lade mig med min bok och musik i solen. Både mamma, syster och jag låg där ute i den otroligt sköna solen, gud vad mysigt det var. Hoppas verkligen att dettta väder fortsätter och inte blir tråkigt igen. Sen gick jag och mamma ut på en lång prommenad, vi gick fram och tillbaka några gånger innan vi verkligen började gå. Men tillslut så flöt det på, det var så varmt att vi fick gå i linnen. Gud vad härligt, från att det först är vinter till att man kan gå i linne. Sen åt vi mat runt sju, sent för att vara oss. Men så är det ibland, men gör ju inget om man varierar sig. Nu ska jag hoppa i duschen, ha en fortsatt trevlig kväll!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0