Måndag, 27 april

Heej!
Hur är det mer alla? Jag vet att det inte blev något bloggande igår, men jag hann inte. Var jättetrött, hade varit i sporthallen hela dagen. Eftersom det var uppvisning, men självklart så stukade jag min stukade fot. Vilket inte var bra alls, så nu får jag vila några dagar innan jag får träna, vilket suuuuger! Men vad ska man göra lixom, ska köra styrka så mina fotleder blir starkare.
Idag hade jag spanska prov på förmiddagen, var inte alls nervös vilket var konstigt. Brukar vara jättenervös, men inte alls idag. Efter provet kändes det bra, gick inte dåligt och inte jättebra. Men jag är inte så bra på spanska. Efter lunch hade jag ea, så jag jobbade lite i mattehäftet. Kunde ha jobbat bättre, så nu blir det mer plugg hemma, synd för dig bella! Nej nu ska jag plugga, ha det bra!


Jeanskacka: Gina
Linne: Gina
Jeansleggings: MQ
Skor: Converse
Väska: MQ


PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0