Måndag, 6 april

Godmorgon!
Jag vet att jag är uppe klockan sju när det är påsklov. Men jag vaknade halv och var jätttepigg, så varför ligga och dra sig i sängen. Lite senare kanske jag går ut och sätter mig i solen lite med en bok i handen. Tycker det låter som en bra idé, eftersom att jag ska vara vid jakans station klockan tolv ungefär. Så nu har jag massa tid på mig att göra det, jag hatar att behöva stressa.
Nu sitter jag iallafall och kollar på Tyra Bank´s Show, som sakt det brukar faktiskt vara riktigt bra. Så får hoppas på det idag med, finns inte så mycket annat att kolla på så här tidigt på morgonen. Måste också säga att idag fyller EBBA 12 ÅR, GRATTIS! :) "Lägger in den där bilden senare ebba, jag är inne på andra datorn". Nu ska jag göra lite frukost, men ni får ha det bäst!


Önskar att det här var min frukost, men nu ska vi vara lite nyttiga.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ebba

Tack Bella (;

2009-04-07 @ 09:34:30
URL: http://kramzons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0